Friday, May 20, 2011

tengah sedih dan terkilan yang teramatttt!!

Salam semua~
Seperti tajuk kat atas bagi tahu, aku tengah sedih niii! wuwuwuww~ Ceritanya begini.. Esok, kawan2 aku (tak perlu la mention nama hikhik) nak pergi outing untuk shopping atau bahasa melayu dia, membeli belah. Okay tak, tipu je. Esok diorang nak pergi Segamat, untuk beli kek kat Secret Recipe untuk projek Business Management group kitorang since kitorang pilih nak buat bisnes jadi franchisee Secret Recipe. Hebat tak? Terpaksa la cari kek dekat Segamat sebab yelah kat Muadzam ni mana nak cari Secret Recipe. Agaknya masa zaman cucu aku nanti baru ada kot. Ataupun cicit. =__=" 1st plan nak pegi Kuantan tapi tak jadi dan 2nd plan nak pegi Melaka juga tak jadi. Dan aku malas nak explain kenapa dan mengapa. Hihi


Nak dijadikan cerita, aku dah eksaited nak ikut join sekali, yelah sebagai ahli kumpulan yang bertanggungjawab, aku pun nak ikut la settle kan semua2 tu kann. (ceh padahal sebenarnya lebih kepada nak ikut pegi jenjalan. hihi jangan bagi tau diorang tau) 
TAPI TAPI TAPI (pengulangan tapi sebanyak tiga kali tanda marah), ibu aku yang tercinta tak benarkan. WUWUWUWUWWWWW sedih tau! T_________T  sedih tahap hilang anak u know. okay tak, maybe hilang anak lagi sedih kot. Tapi aku agak terkilan la, tak dapat join diorang. Bila lagi aku nak merasa pengalaman macam tu. Pengalaman ni, kita tak boleh beli tau. SEDIH sangat. Parents aku still tak percaya aku laa. Aku dah 19 okay. sedih sedih sedih sedih sedih sedihhh. Memang la mungkin diorang buat macam ni untuk kebaikan aku jugak.. Tapi STILL, aku sedih! TERKILAN. Malam ni nak emo2 la. Bencii bencii. Aku tak tahu la macam mana nak lalui hari esok. *skema. Mesti bosan gile!!


Ahh dah terlampau sedih ni, malas nak taip dah. Sorry ye entry kali ni entah hape hape sikit. Agak penuh dengan emosi. Entry seterusnya aku buat hepi2 pulak ye. Okay la nak pergi tenangkan fikiran tengok bintang kat luar (poyo je)



Bye. (bye pendek tanda takde mood)

3 comments:

  1. sian awk :(

    you will get a chance to have such experience. Just not this time.... I know how it feels T^T

    ReplyDelete
  2. huhuhu. sedih kannn
    err tapi actually, ada perubahan sikit.
    my parents dah allow me to go! oh yeahh!
    haha. dah pujuk dan pujuk dan pujuuuuuk,
    akhirnya dapat. hihi
    tapi still kena ceramah gak la. =_="
    untuk assignment pun susah gile nak pujuk camni, apetahlagi kalau nak keluar saje2.

    haishh mcm ni la kehidupan seorang PRINCESS
    bwahahaha

    ReplyDelete
  3. =.=

    kte ni the only princess pun x sanggup nak merayu2. sbb nanti teremosi pastu nangis. haha

    ReplyDelete