Friday, May 20, 2011

Segamat - Part 1

Salam and hai kawan-kawan! Hihi.
Okay nak update laju laju! Assigment banyak terbengkalai ni~! wuwuww. Aku baru sampai dari Segamat ni. Akhirnya setelah berjaya memujuk rayu, melutut dekat kedua ibubapa (yang melutut tu tipu), parents aku pun membenarkan puteri mereka ini untuk ikut pergi Segamat. Susah tau nak pujuk. Kau ingat senang? Hehh. Jauh woo kitorang jalan dari Muadzam ke Segamat. 2 negeri kitorang cover tau! (ceh padahal bukan jauh sangat pun Segamat tuh. Kuantan lagi jauh kalau dari muadzam ni. hikhik). Ok sambung. Kitorang pergi untuk ambil kek Secret Recipe (sambil cuci mata) seperti yang dikecohkan kat entry bawah ini. Huhu. Kitorang bertolak lebih kurang pukul 1 tadi, dan selamat sampai di rumah dalam pukul 6.30 macam tu ahh. See, bukan lama ponn. Kitorang budak baik tau. Meh sini gula-gula satu!

Okay, less talking, jom tengok gambar.


Perhentian pertama of course la Secret Recipe. Sempat lagi test cake kat situ. Hoho. Ni aku punya, Carrot Cheese Cake. Rasa? err no comment. ( maknanye jangan beli)




Ein punya, Chocolate Cheese Berry. Okay yang ini HEAVEN! Sila lah beli. Hihi



Lepas tu, pergi KFC, biasalah bila dah duduk Muadzam, bagi kami KFC itu satu keWAJIPAN kalau dapat keluar dari Muadzam nih. -__-"



MINE MINE MINE~! *dah lapar balik*




air Ein ni adalah campuran Lemon dan daun pudina pastu macam bergas sikit.
bayangkan lah rasa dia. TAJAMM!



Fira (girl with spec), Driver of the day dan Aien, the GPS a.k.a penunjuk jalan. haha



si GEMOK anis dan sahabat beliau yang 'comel', Ein. hikhik


Lepas dah boncetkan perut dekat KFC, kitorang jenjalan dekat Dataran kejap. Dataran ape entah nama dia. Buat photoshoot sikit. Hoho. Dah macam model professional tauu. 



Nantikan entry Segamat- Part 2 pulak di mana aku akan show gambar2 yang di ambil menggunakan kamera Nikon DSLR cik Elfira Zahari (tuu yang aku pinjam kat atas tuu.) Hihi. Dalam kamera tu ada laaagi banyak gambar. Gambar2 dalam entry kali ni hanya menggunakan Sony Vivaz aku yang cabuk je. Hee. Nanti aku upload part kedua pulak ye. Peminat2 aku kami harap bersabar.

Adioss~!






No comments:

Post a Comment