Friday, May 6, 2011

takde tajuk. baca jelah,

ahlan wasahlan ya readers semua~! ini namanya bahasa rojak. haha. hey hey, siapa tahu nanti ada Lagenda Budak Setan (LBS) 2? mesti ramai yang tahu kan. ala aku pun tahu. kau ingat kau je tahu? ohh tak sabar gila nak menunggu kemunculan filem tu. tahu tak masa LBS yang pertama dulu, aku gila excited nak tengok cerita tu kat wayang. tapi apakandaya, takde jodoh dengan wayang masa tu. nak buat macam mana.. terima jela hakikat.


oleh kerana takde jodoh dengan wayang, aku sanggup beli CD sebab gila2 nak tengok. bukan cetak rompak okay. tak main la pirate2 ni, not my taste. taste aku orlando bloom je (tetibe). eleh konon la tak main pirate2, padahalnye kan, meh sini aku nak bagi tahu rahsia besar, sebenarnya, LBS ni la CD original pertama aku beli setelah sekian lama! hahaha. aku sanggup beli original yang kalau diikutkan jauh lebih mahal dari cetak rompak, sebab aku terlalu menyayangi Farid Kamil. (macam takde kaitan)



Maya Karin ada berlakon dalam LBS 2 ni nanti. jadi heroin maybe? apepun Lisa Surihani tetap the best~ oh by the way, gambar ni aku 'pinjam' dari page LBS dekat facebook. kalau nak, pandai2 la cari sendiri. malas aku nak tolong letak link. tak sabar nak tengok sebab nanti dalam LBS 2 ni ada baby diorang! (baby Ayu dan Kasyah) siapa Ayu dan Kasyah? kau tak tengok cerita tu mana kau nak tau. lain kali sokong la produk tempatan macam aku. =_=




ini pulak salah satu scene dalam Nur Kasih the Movie. pun tak sabar nak tengok jugak~! oh Mia Sara~


okay tu je.



p/s: 
comel tak decoration baru belog aku? simple je kan. hihi. memang saje buat simple, taknak crowded2 sangat. bosan tengok pink, tukar purple pulak. hee adios!

6 comments:

  1. hei phal ada nm orlando bloom tu?!!

    ReplyDelete
  2. hei stalker!!! haha
    xde la, kan tgh cakap pasal PIRATE,
    orlando kan berlakon cite PIRATES OF THE CARRIBEAN.
    so, itulah kaitannya
    -,-"

    ReplyDelete
  3. decoration belog kte lagi simple! :P

    ReplyDelete
  4. yolahhh.. haha
    tp kite suka yg skarang ni
    kalo dulu penuh gamba2 kat tepi tu
    mcm nak promote muka je..
    huhu

    ReplyDelete
  5. eleh.... pe salah promote... bg up skit :P

    ReplyDelete
  6. hahaha syaza boleh la promote muka
    org HOT
    saya bukanlah sape2.. wuuwuwu
    haha

    ReplyDelete