Wednesday, May 4, 2011

akhirnyaaa~

found him finally! besarnya keagungan Mu ya Allah, Kau pertemukan aku dengan dia walaupun sekadar melalui facebook. aku menangis terharu kott tadi masa dapat jumpa fb dia. and straight away call my mum. dia orang yang selama ini aku cari bagai nak rak. haha. dia sahabat aku masa kecil. walaupun sekejap, bagi aku, friendship kitorang sangat bermakna. tak taula kalau bagi dia biase biase je. hehe. and now finally he approve me! yayy~


oh by the way, 'dia' yang aku maksudkan ialah kawan aku yang aku cerita dekat entry ini!.
hihi.


" Life stops when you stop dreaming, hope ends when you stop believing, love ends when you stop caring, friendship ends when you stop sharing. Always believe in miracles"


hmm, i miss youuuuuuuuuuu kawan!





No comments:

Post a Comment