Thursday, May 19, 2011

i dream of you, dreaming of me.

urghh curse this insomnia! I can't sleep again! padahal siang tadi bukan main semangat berazam nak tidur awal supaya tak menyesal di esok hari. -__-". tengok la tu tajuk entry pun dah merepek meraban. kalut betuii. dah la esok ada kelas pagi. apa aku buat ni?! tadi sebenarnya ingat nak buat assignment critical thinking yang satu hape pun belum start. adoi critical betul. tapi, takde idea nak buat camne. menyesal pulak pilih topik movie review. kalau pilih song ke ape kan senang sikit. padan muka kau anis. lagi satu, aku memang bermasalah betul kalau bab manage time ni. aku memang tak reti manage masa! dan aku benci hakikat kekurangan diri aku yang itu! huhu. nanti dah last minute baru terkapai2 nak siapkan semua kerja tertangguh. itupun kalau masih diberi kesempatan untuk menyiapkan semua kerja tertangguh tu. kalau Allah tak izinkan lagi macam mana? (okay mula mengarut dah)




tolong selamatkan saya dari semua kekalutan ni~!
*dah buat muka paling comel ni*




erm nak tidur sekarang lah. atleast kalau tidur nanti boleh mimpi best best. mana tau lelaki pujaan datang lagi dalam mimpi seperti malam-malam kelmarin? datang dalam mimpi membawa sebuah angan-angan yang tersimpan lama dalam hati ni. datanglah wahai pujaan hati. aku tunggu ye. :)





goodnight world! 

No comments:

Post a Comment