Thursday, May 19, 2011

peringatan

Salam kepada pembaca yang sangat dikasihi (betul ni tak tipu),

Kalau korang nak jadi stalker dalam belog aku ni, aku langsung tak kisah. Ajak la satu kampung kau untuk stalk belog aku ni, aku dengan berbesar hati merelakan. TAPI, please, hormat sikit privacy orang. Perlu ke kau baca belog orang, lepastu copy paste dekat tempat lain. Tak perlu la kawan. Kalau kau syok sangat dengan entry aku, tolong kasi kredit sikit la dekat penulisnya iaitu AKU. Dah habis baca, komen, lepastu diam diam sudah. Pergi la cari belog lain pulak untuk cuci mata ke. Tak payah la nak copy paste segala lepas tu tampal dekat facebook orang. =_______=". Siapa yang makan black pepper terasa la pedasnya kan. Tapi aku tak marah ponn, cuma ini peringatan la. Kita kena tahu bila masa nak gurau, bila masa perlu serius. Aku memang suka gurau2 ni. Tapi kalau dah overdos, aku pun hangin jugak. Jangan ingat perempuan yang lemah lembut ni tak boleh naik angin. Faham? Bagus. Sebenarnya aku tak suka post entry serius2 macam ni. Sebab nanti aku rasa nak tergelak bila baca balik. Haha. Tapi kadang2, people need to be warned. Hihi. Okaybai.



p/s :
ada pulak sesetengah 'pembaca' tu amat suka print entry orang. memang hobi dia kot.

4 comments:

  1. kte penah buat ape yg org tu buat kt awk. Hehe... and the result... Agak menyesal sikit. Tapi redha je la.

    ReplyDelete
  2. hahaha ni kes terasa la ni??
    bwahahah. tu la, sape mkn blackpepper terasa la pedasnya kan.
    hihi.
    entry ni Universal. so, semua org boleh terasa (kecuali yg x penah buat)
    :P

    chill la~! :D

    ReplyDelete