Monday, May 16, 2011

I'm back!

Hello readers~ Yeah I've been missing for several days. Ala days je pun. Bukan weeks or months or years~ Hihi. Anyone miss me? Sure, my STALKERS do miss me. I miss you too stalkers. Well, I'm not feeling very well for the past few days and currently still, I'm not feeling well. (ape punya bahasa entah). And plus, my mood for blogging been running away and finally, today i found it back. =____="


So, what happened to me (other than being sick) ? Okay here's the story. Not a story actually, it is more to SUMMARY. haha. Err cakap melayu jelah. Penat la pulak speaking bajet terror english padahal cukup2 makan je. ceitt. Okay sambung cerita, hari Khamis hari tu aku pulang ke Selangor tercinta, kononnya nak release tension dan bersuka ria. Ternyata, nasib tak menyebelahi aku apabila aku diserang virus Demam yang kejam. Habis semua plan musnah. Tapi takdela semua, sebahagian je dari plan yang musnah. (?) Lupakan part tu. Aku malas la nak cerita rentetan peristiwa yang berlaku, memang sampai esok takkan habis taip la kan (tipu). Senang cerita, aku sempat la lepak kejap dekat rumah bestfriend tercinta, iaitu Makcik Bella bersama seorang lagi bestfriend tercinta, Makcik Sarah. Lagi sorang bestfriend tercinta iaitu Makcik Syaza pulak kata nak datang tapi tak datang2 ponn. haish.


Kitorang takde buat ape sangat selain gosip (ohh tu perkara biase), tengok movie jerit2, anddd gosip. (lagi?) Lepas tu, masa nak balik, Makcik Bella bagi sesuatu hadiah yang buat aku tergamam okay. Makcik Sarah pun dapat habuan dia dan, dia lagi tergamam dari aku. Hihi.


Ni habuan aku, 


okay tengok dia siap ada corak riben2 aku dah excited.


bila bukak, 


ohmaigod novel Cecilia Ahern! yayy~ *hati berbunga riang*



Lepastu, tak habis lagi ni, aku pun bawak keluar novel tu, dan...


rupanya ada lagi 2 novel dalam tu!
Where Rainbows End dan terutama sekali, P.S I Love You!



sungguh teruja mak~! dapat tiga sekali gus best selling novel. hehe. Thanks a gazillion to Bella! (hihi kalau dia baca ni mesti bangga kembang hidung). Antara tiga2 novel tu, aku pilih untuk baca PS I Love You dulu. Sebab dah pernah tengok movie dia, so kalau baca novel maybe boleh lebih 'feel'. Novel Where Rainbows End pun best jugak bak kata Bella. Hmm so far, PS I Love You aku dah sampai Chapter Six dan of course novel dia way better than the movie! Bab yang seterusnya maybe lepas habis final exam baru aku sambung baca kot. Sebab aku tak bawak novel2 ni ke Muadzam. Tak study lah jawabnye nanti.


Rasanya sampai sini jela dulu. Entry seterusnya aku ingat nak letak salah satu dialog watak suami dalam cerita PS I Love You ni, sangat touching okay ayat dia~! wuu~ T_T
Orait. Adios~!



p/s:
sape yang baca entry ni sampai habis memang HEBAT!
dan korang memang sayang aku kan, sebabtu sanggup baca sampai habis. kan kan kan?
 p/s, I LOVE YOUUU. ♥ 



2 comments:

  1. kredit gue abis... dah tak tersampai nak guna telefon umah. maaf =.=

    ReplyDelete
  2. T___T huuuu
    i miss you very veryy much u know..
    :P

    ReplyDelete