Sunday, May 8, 2011

malam yang indah,

aku nak ucapkan terima kasih kerana blackout tadi.. sebab, kalau tak blackout tadi, rasanya aku takkan sedar kehadiran bintang-bintang yang SUPERRRRRRR awesome tadi. cantik gile okay~! itulah manusia, waktu terang, tak sedar akan kehadiran   anugerah2 yang Allah sediakan sekitar kita. bila dah gelap, baru tahu hargai keagungan ciptaanNya.
(waa hebat jugak aku berpuisi)


so, aku masih di hadapan Encik Compaq, online dan online dan online~ haish. rasanya cuti 3 hari weekend ni, setengah jam je kot waktu aku belajar. mungkin lebih sikit? heh. ape benda la kan. dah la final sem, bila nak insaf entah. aku sendiri tak rasa pointer aku boleh naik banyak sem ni. kalau naik pun sikit je kot. asalkan tak jatuh sudah la! tapi kalau dapat maintain macam sem lepas pun jadi lah. oh goshhhh! jadi, what am i doing right now? eating my awesome marvelous DINNER! yezzaa. hari ni lewat sikit dinner, sebab malas nak pergi menapak dekat foodcourt tu. jauh beribu batu. =_="

         


haa amik kau segedabak aku letak gambar. Mihun tomyam Haiqal Ras (haiqal ras tu nama kedai). Terliyyur tak?? haha. nampak simple je tapi rasa dia kaww gile okayy. thanks to my dearest neighbour, Husna Liyana tolong belikan untuk aku tadi. ehehe. aku memang pemalas ponn. so what? hihi.



okay nak sambung menghirup kuah tomyam yang hebat tahap kuasa sepuluh juta gazillion! over pulak dah kau nyah. -,-"
adioss!

3 comments:

  1. Bintang banyak kan malam ni... haha.. pastu ko dengar tak bdk2 laki tejerrit2 macam hantu kat lua..bengong. tgk blog aku eh nnt..

    ReplyDelete
  2. haha..wawaa,yang jerit2 tu xyah lah cerita kat sini..malu..hihi

    ReplyDelete
  3. wawa:
    haha aku dengar! kelakar gile
    tapi yg paling tak boleh bla, bdk laki main suluh2 torchlight pulak kat blok prempuan.
    sengal~!! hahaha

    halmi:
    tau pun malu.. hihi. join skali ke adegan jerit2 tu?? haha

    ReplyDelete