Monday, May 30, 2011

seminggu sakit jantung + seminggu kritikal

Salam darlings semua. (bajet fazura la ni. haha)

Ok. Dah dua dah geng belogger aku invite join contest. Cehh tak boleh berambus blah GENG BELOGGER konon. haha. Poyo je semenjak duamenjak ni. Sori la gengs, aku malas la nak join contest buat masa sekarang ni. Bukan tak berminat, minat gile sebenarnya.. Tapi leceh la procedure dia. Nak kena like ini like itu. Pastu kena korek album2 lama cari gambar paling hot. (macam la ada lagipun..) So, sebab tula aku malas nak join contest2 ni. Lagi2 exam FINAL dah dekat. Minggu depan je okay. Let me highlight. MINGGU DEPAN.  Siapa yang still tak nampak tu boleh la pergi jumpa doktor mata cepat. Haisshhhhhhhhhhh (mengeluh sepanjang yang boleh)


So, minggu ni adalah minggu study week, secara rasminya bermula pada hari ini. Okay fine aku tahu hari ni pun dah nak habis. Ceit. Lagi berapa jam je ponn. Maknanya ada la lebih kurang seminggu je lagi untuk berhempas pulas bekerja keras sampai sakit jantung untuk study. *penggunaan hiperbola di situ* Lepastu, minggu depan bermulalah 'War of the World' bagi pelajar foundation intake Jun 2010/2011 Universiti dot dot. Wargh seminggu tu memang aku akan kritikal tahap kucing beranak la nampaknye.. haishh. Maknanya, seminggu yang ni minggu diserang sakit jantung dan minggu depan adalah minggu untuk kritikal. Cepat2 la sediakan insurans dan cepat2la bertaubat bagi blogger dan facebook-er tegar seperti aku ni haa. =__="


Okay nak study finance sikit. Miss F, tengok! Saya rajin study finance tau. Bagi markah lebih sikit ye. Hihi. Adioss!~



heart ATTACK. haha



p/s : migraine makin bermaharajalela. sape nak tukar kepala dengan aku? pleasee

No comments:

Post a Comment