Wednesday, November 2, 2011

love love love love love love love x10000

kakkoiiii ne..

Cinta seribu kali tak akan jemu!!






NOTIS PERINGATAN:
Ingin saya nyatakan di sini bahawa saya bukan peminat tegar K-pop mahupun J-pop atau apa2 jenis pop pun yang sedang melanda dunia ini sekarang. Malahan saya langsung tak tahu menahu tentang perkembangan terkini mereka. Cinta saya hanya untuk lelaki di atas ini satu-satunya, Asou Haruto (bukan nama sebenar). Dia orang Jepun dan 1 hari nanti saya akan pastikan saya menjejakkan kaki di sana dan mencari cinta saya ni. Kahkahkah



Remind you of someone? Oh, i mean, remind ME of someone. ^_^ 
Okay dah tu je. Ni entry langgar lari namanya. Maksudnya entry tah hape-hape tanpa sebarang isi penting, sekadar melempiaskan rasa gedik yang sedang berkobar2 dalam hati.

Adios.


No comments:

Post a Comment