Thursday, August 11, 2011

Trauma

I think I have some kind of trauma (or whatever it is) with petrol station. You know, when I had to isi the minyak (lol malas translate), I always have this kind of feeling. Like the petrol station will explode anytime. Lagi-lagi kalau time tengah nak isi Rm50, kan kena tunggu lama sikit sampai dia full. Serius cuak oh! Well, I didn't realized this until just now when I had to isi my mother's car minyak. (aduh, bahasa rojak) Tadi kena isi Rm50 dan aku dah la still tak berapa biasa lagi isi minyak kereta tu. Macam janggal pulak tetibe padahal sebelum ni dah beratus kali dah isi minyak. Even masa JPJ test hari tu pun aku tolong isikan minyak kereta Viva dia tu. (ok ni tipu je)


Aku selalu akan rasa kereta aku akan meletup tetibe masa tengah dok isi tu. Rasanya kalau ada rakaman muka aku tadi, mesti boleh masuk rancangan "Funniest Video". Sebab ke'cuak'an amatlah terserlah dan tak dapat dibendung. Hehehh. By the way, kenapa ek tetibe aku boleh ada 'penyakit' camtu? Bukannya aku pernah saksikan kejadian petrol station meletup pun. Dalam TV pernah la. Kot?



ahh whateverr.




Semangat nak buat biskut raya dah kembali! Yeayy!





No comments:

Post a Comment