Wednesday, August 3, 2011

Dugaannnnnnnn

Salam.

Eh eh dah 3 Ogos, maknanya dah 3 hari puasa la! Hihi. Ada sedikit cerita sedih la hari ni. Tapi tak la sedih mana pon. Sebab saya cool je. Saya memang cool selalu.


Tadi pergi klinik, setelah beberapa hari merana sakit mata, bukan sakit mata yang macam selalu orang kena tu, yang mata jadi merah macam pontianak tuu, mata aku elok je bersinar, cuma actually ada some kind of infection kat mata aku sejak balik dari kampung hari tu. Dekat bahagian kelopak mata. Dan sakit dia tu ibarat kena tumbuk dekat mata tau. Sebab sakit dia sampai tulang pipi. Hehh. Tragis banget


So tadi pergi klinik dan doktor kenalpasti ada ********* (ohh taknak bagi tau dengan lebih detail nama dia, sebab ini sangat private). Hihi. Cukup la sekadar kauorang semua tahu yang doktor buat 'minor operation' dekat mata aku tadi. Mungkin lebih tepat jika dikatakan 'DOUBLE MINOR OPERATION' kerana ia bukanlah operation sangat pun. Haha. Ala perkara kecik je. Aku je yang cuak sampai nak termuntah masa on the way ke klinik sebab fikir bukan2, sampai terfikir mungkin aku menghidap tumor mata. Apakah? =_____=
(jelas terserlah yang aku tidak mempunyai kekuatan emosi yang mantap)


Yang lebih mencuakkan aku saat ni ialah, ada kemungkinan yang tinggi dalam masa beberapa hari lagi mata aku boleh jadi bengkak sehingga tak boleh dibuka kesan daripada 'DOUBLE MINOR OPERATION' ni. Huhu. Jadi kena make sure ubat ubatan digunakan dengan betul supaya kemungkinan tu akan berkurang. Hebat sungguh dugaan bulan puasa kali ni, semoga bertambah ganjaran untuk aku kelak. Kikiki


Ahh dah mula rasa kemarau dalam tekak ni. Lagi 4 jam je! Sabar anis, sabar.


Okay bai.

3 comments:

  1. anis, hang cuti ag ke? dh lme idak brtnye kabo.. jangkitan ape weh... sbelah mata je ke?

    ReplyDelete
  2. ni mesti sbb bulan puase ni mata nakal sgt :P

    sabar ye syg!

    ReplyDelete
  3. faradibanati :
    yup cuti ahh.. huhu sampai bulan 9 la
    sampai naik degree. hee
    a'ah sebelah mata je..
    bukan jangkitan serius sangat pun :)

    syaza sayang :
    haha yela kot! :P
    alamak kantoi. haha

    ReplyDelete