Thursday, August 4, 2011

Sedikit promosi. =_="

Salam.

Sape geli bila baca entry yang sebelum ni sila kelip mata! Haha. Hey, geli-geli pon, entry tu memberi seribu satu perpuluhan kosong lima (1001.05) makna tauu.. Jangan main2... Ok dah diam.

Lupakan pasal entry bawah ni. Aku nak kecoh sikit, hikhik. Seperti yang semua tau (tipu, bukan semua), aku kan sekarang ni merupakan penganggur terhebat untuk abad ni. Tapi siapa kata aku jadi penganggur ni, aku buang2 masa je? Takk okay.. Sesungguhnya, aku juga memberi jasa kepada family aku tau. Hiuhiuu. Aku sekarang secara officially menjadi peneraju blog untuk company my parents. Muahaha bangga la tu? Ala takdela hebak mana pun belog tu, tapi boleh la untuk permulaan kan. Ei korang ingat senang ke nak buat belog yang berunsur korporat/syarikat stuff bla3 ni..? Tak semudah yang disangka tau. Tak boleh nak fancy2 macam belog2 hiburan atau personal tuu. Aku ni dahla dah biasa dengan hiasan belog yang bunga2, comel2, huhu. Ini korporat punya belog.  Kita kena fikir dari segi korporat. (ok fine aku dah start meluat dengan ayat KORPORAT)
Emm ingat mau mintak sikit upah la dari ayahanda. Haha. Poket kosong laa sekarang. ^^

Okay akhir sekali, kalau2 ada antara korang or mak ayah or pakcik makcik korang yang berminat nak usyar2 pakej2 pelancongan, marilah menziarah belog ini :

ataupun website rasmi company:

psst, yang pasti website rasmi company tu bukan aku yang buat la. Haha tak mungkin la kan aku seprofesional itu. :P


p/s : nape aku baik hati sangat nak promote2 ni? Adoi, penangan kelaparan la kot. Hihi

2 comments: