Thursday, August 11, 2011

'Title'less Thursday

Singgah sebentar. Hihi

Sebenarnya kan, kalau ada sesiapa yang perasan, mungkin pembaca tegar belog aku akan perasan (ish perasan sungguh ada pembaca tegar konon), aku kerap tukar lagu belog. Nak tahu kenapa? Jujur lah kan, sebenarnya lagu2 yang aku letak dekat belog aku ni selalunya lagu yang boleh dikatakan lagu yang aku rasakan bersesuaian dengan jiwa aku saat tu. Contohnya, kalau aku tengah berfeeling jatuh cinta, aku akan letak lagu orang jatuh cinta. Kalau aku tengah sedih, lagu sedih akan diletakkan. Kalau tengah rasa semangat membuak2, lagu berunsur semangat akan aku letak. Bagi aku, lagu belog ni boleh dikatakan lagu tema hidup aku untuk satu2 masa tu.


Dan jujurnya jugak, kebanyakan lagu dalam belog ni adalah 'mesej' yang aku cuba sampaikan pada dia. Aku harap dia masih buka belog aku dan dengar setiap lagu yang ditujukan untuk dia. Tapi.....................haih. Ok lupakan.


Tapi ada satu masalah sekarang, setiap kali aku tukar lagu belog, ada seorang blogger ni akan tukar jugak lagu belog dia dan lagu yang dia tukar, selalunya lagu yang sama aku baru tukar dekat belog aku. Apakah?? Baru nak feeling lagu tu sebagai 'trademark' belog ni tau. Haissshhhh.


Ahh pape jelah. Aku tak kisah sangat pun. Cool je. Hohoo ^^ Lagipun penyanyi yang menyanyikan lagu tu memang nyanyikan untuk semua orang kan. Semua orang ada hak nak suka atau sebaliknya. So, lantak kau lah. Ni, aku baru tukar lagi lagu belog, best pulak feeling. Mueheheee



comel. ^^



p.s : lagu kali ni taknak sama lagi ke? boleh kite berbesan.



2 comments:

  1. saya malas nk letak lagu kt blog saya.. kot2 org yg sama buka blog saya, buka blog awk jugak. boleh la diorg dgr lagu blog awk. xde la clash bunyi ;)

    (bodekkk ni)

    ReplyDelete
  2. u know what~
    the copycat just won't stop!
    this time dia tak tiru lagu yang sama letak kat blog,
    but penyanyi yg sama!
    as far as i know, lagu ni x kuar radio kat mlysia ni.(kot)
    tp obvious sgt la
    nape bila kite tukar baru dia nak tukar?
    haiyaaak
    sepatutnya kite hide nama penyanyi lagu ni lebih awal
    huhu

    ReplyDelete