Monday, October 3, 2011

Pointless

Amaran keras: Entry ini hanya akan buang masa anda. Sila surrender awal-awal kalau tak sanggup. >:D


Wahh genap 13 tahun dah aku tak update belog! Ini satu pencapaian! *bunyi bunga api meletup letups* Okay penipu baru 13 hari. Nasib baik aku bukan blogger tegar. Kalau blogger tegar, nak-nak yang famous amos tu, 13 hari tak update belog mau lari semua follower. Kesian kau jahh. Eh ape adehal?

Hmm kebelakangan ini macam sedikit sibuk. Padahal tak tau la apa je yang sibuk sangat tapi sibuk la jugak. Al maklumlah, kite baru masuk degree. Hihi eh kite dah besar la boleh kahwin dah lepas ni! Yayy. Psiko kottt minah ni. Ingatkan nak upload sikit gambar sepanjang 3 minggu bergelar student degree, tapi broadband ni lambat macam siput, alamatnya 3 minggu lagi baru selesai upload kot. *hiperbola. Kalau nak tengok gambar add la aku kat facebook. Tapi kalau aku tak kenal kau memang aku takkan approve la sorry la. So apa sebenarnya point kau anis? Boooo



konon ah busy sampai cenggini.


Okay lain kali saya update lagi. Ada jemputan majlis hari jadi dekat rumah member, weehoo makan free yayy! Padahal dah makan nasi sepinggan tadi. Ish macam mana nak kurus kalau nafsu macam monster.


Aku dah cakap entry ni takde faedah pun buang masa je kau baca! Haha padan muke! -..-

No comments:

Post a Comment