Wednesday, April 27, 2011

meet my 'BABIES'.. :)

Assalamualaikum semua~

yay exam dah habis! masa untuk mengarut! hihi
nak tahu tak, i just found one website which i think the most awesome website i've ever found!
haha. selain dari facebook la. yelah yelah dan blogspot jugak. haha
website tu kita boleh gabungkan muka kita dengan someone else, then kita boleh tengok result nya macam mana.
nak tengok macam mana muka 'anak' pun boleh tau. haha
tapi jangan la percaya sangat, semua ni kerja Allah. kalau saje nak try boleh je.
sebelum tu, sesiapa yang berminat nak mengisi masa lapang macam aku ni,
sila lah tekan link bawah ni,

jom buat (muka) anak!

hehe. oh yaa! nak tengok tak wajah 'anak' hasil perkahwinan aku dengan Zac Efron?
haha. lihat ini!



aloloo isn't she's cute?? HAHA.
ni budak perempuan,
sweet je muka dia kannnn



tak puas dengan Zac Efron, aku try Taylor Lautner pulak
(ee kenapa bunyi macam menakutkan?)



ni 'baby' aku dengan Taylor Lautner, hihi


pun comel, pun comel... haha.
ni baby boy kot... kot? o,0




gelabah gile kan buat baby dengan mat salleh je,
memang la comel. memang la PUTIH MELEPAK. -,-"
okay, supaya adil pada diri sendiri,
(yela nak kawin dengan mat salleh memang terlalu SUKAR untuk dicapai)
so, aku try dengan Fizo Omar pulak. muahahahaha
tapi malas nak upload lah. by the way, 'baby' tu pun comel jugak okay.
haha




jadi conclusionnya : 
anak aku nanti memang comel. 
=_=



eew gatal. ni padah terlalu tension belajar.
(alasan semata2)



p/s: rasa macam nak bagi nama je dekat 'diorang' ni. hihi
      tapi nanti nampak sangat psycho. uhuk. selamat mencuba!

No comments:

Post a Comment