Tuesday, April 19, 2011

Istimewa


Tiada puisi atau lagu

Tiada potret tiada ragu

Yang dapat ku ilham seindahmu
Nyata kau satu dalam berjuta
Wahai jelita kau istimewa


Walau ku kembara sedunia
Walau ketemu ramai wanita
Nyata kau tiada tandingannya
Seikhlas hati aku menyinta
Kau istimewa, teristimewa

Daku berikrar
Wahai maharaniku
Bina mahligai syahdu
Hanya engkau dan aku di situ

Tiada mimpi atau fantasi
Tiada rasa lebih berseri
Semekar murni hatimu sayang
Siang dan malam, aku terbayang
Kau istimewa, buat ku tenang

Daku berikrar
Wahai maharaniku
Bina mahligai syahdu
Hanya engkau dan aku di situ

Ingin ku bawa kau ke awana
Ingin memadu kasih asmara
Sepanjang hayatku curah cinta
Sebenar-benar ucapan kata
Kau istimewa oh! Percayalah
Ku perlu cinta dari wanitaku nan istimewa
Beriku cintamu nan istimewa
-Istimewa by Indigo.


lagu belog tukar lagi! hehe.
sweet gile kan lagu ni. sebenarnya dah berkurun lamanya aku cari lagu ni tau.
ingat tak dulu ada iklan sunsilk, pakai lagu tema ni. ala yang ada perempuan pakai tudung, pastu laki tu minat dia, background universiti, blablabla.
malas la nak cerita sini kan. search jela kat youtube 'iklan sunsilk'.
alangkah indahnya kalau ada lelaki yang nyanyi macam ni untuk aku.
haha. sorry la lelaki, perempuan memang macam ni. suka berangan dan mengharap sesuatu yang romantik dari lelaki.
okay mungkin tak semua perempuan kot. hmm
tapi rasanya angan angan aku ni memang hanya angan angan jelah kot.
mana nak cari lelaki yang boleh nyanyi lagu ni untuk kita hah? mana?
ceh emo pulak. mungkin satu hari nanti. mungkin?
hee~




" Romeo take me somewhere, we can be alone
I’ll be waiting, all there’s left to do is run
You’ll be the prince and I’ll be the princess,
It’s a love story, baby, just say yes "



p/s: entry kali ni macam gedik sikit. maaf.

No comments:

Post a Comment