Saturday, April 2, 2011

gumbira

ada orang dari mekah baca belog anis amirah?
wohhoo. okay don't be so excited.
mungkin saja dia terjumpa belog kau kat google dan TAK SENGAJA terbaca.
heh. but still, belog aku disinggah oleh orang mekah. xD
terima kasih pada info 'lalu lintas' kat sebelah kanan tuu
dengan bantuan benda tu, aku dapat menjejak siapa stalker aku.
huahahaa. rupanya korang selama ni baca belog ni diam diam ye..
ohhh.. takpe takpe, aku tak marah pon. lagi suka ada! hehe
dan jumlah pelawat juga makin meningkat hari ke hari. bagus bagus
ni yang buat tambah semangat nak belogging! :P

terima kasih semua~!



rindu budak ni.. my beloved prince. T_T






oh bytheway! aku masak spaghetti hari ni. entry tentang spaghetti tu akan menyusul nanti. tungguuuuu~ :D

No comments:

Post a Comment