Friday, March 25, 2011

hari yang indah,

selamat hari jumaat semuaa!
currently in my beautiful CASTLE in cheras. ahah. suka2!
semalam bertolak pukul 2 petang dari muadzam. oh! ada cerita best ni.
alkisahnya semalam, aku tengah tidur sambil bermimpi putera idaman yang muka ala-ala Fahrin Ahmad petikkan bunga ros untuk aku,
siap ada kereta kuda semua lah. *rekaan semata2
sedapp oh tidur, lepastu entah sebab apa aku pun terjaga.
tengok jam, okay dah pukul 1 lebih! bas aku pukul 2 and aku belum packing apa2 lagi
heheh. pagi tu sebenarnya dah bangun nak pergi kelas, tapi disebabkan kelas CANCEL,
aku pun sambung lah tido kejap. KEJAP. =_=
tup tup tertido sampai pukul 1. padan muka la kan.
nasib baik la fira ada scooter comel tu, boleh tolong hantarkan
sempat la naik bas. hoho. kalau tak, tak sampai la rumah hari ni,
dan tak dapat la makan Mc Donald dengan rakus macam baru keluar hutan. memang baru keluar hutan pun.
(perlu ke mention semua tu. hek.)


*haiishh tak sabar sungguh hari ahad ni.
hehe.. jeng jeng jengg.. xD


have a GREAT weekend okay? :D

No comments:

Post a Comment