Saturday, March 26, 2011

dying of waiting laa,

i feel like dying now!
serious rasa tak sedap je. macam nak muntah pun ada.
entah kenapa dari semalam macam rasa tak sehat. haiyak.
kalau ikutkan nak tido je sekarang jugak tutup lampu bungkus dalam selimut mimpi fahrin ahmad datang bawak bunga ros. *again? -,-" okay fine watever lah.
but i CANT! because i'm waiting for a call. haihh.
cepat la awak. awak tahu tak saya dah rasa macam hape je ni.
tutup game tu cepat! hahah.


kenapa saya suka call awak?
sebab,
your voice completed my day.
so, setiap malam itu HARUS dengar lawak 'kejam' awak tu faham?
walaupun lawak awak tu sangat ANNOYING okay. hahah
okay takdela setiap malam. parah sangat dah tu kann. nanti tak pasal2 awak yang bosan dengar suara saya.
hmm tapi takpela, maybe malam ni tak boleh.
i know you're busy. sorry ganggu.
tak, saya tak marah, maybe sedikit sedih. tapi takpe, saya tak marah.
(tak tahula kenapa masa awak call cakap takleh sembang malam ni, saya rasa nak nangis)
ohooii jangan cengeng boleh tak anis? >:/
tiba-tiba entry happy boleh jadi emo pulak kan. maaf readers. kecelaruan emosi kejap.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
okay saya dah cool sekarang.
nak tidolah.
bye.

p/s : tolong bagi saya masa untuk merajuk ye. nanti saya dah okay saya msj awak lagi. dalam duatigahari kot. bye

3 comments:

  1. ohoho.. sye xtaw awk ade buah ati skrg ni, anis.. kihkihkih

    -farah-

    ReplyDelete
  2. hahaha bukan buah hati pun..
    entah la. xtau nak namekan dia apa
    hoho

    ReplyDelete
  3. wuuuu~ tmn tp mesra? ehehehe

    -farah-

    ReplyDelete