Wednesday, March 30, 2011

domo!


have you guys heard about him?
(i assume this thing as 'him' ) xD
ohh comel gilaa! aku pun tak pasti bila dan bagaimana fenomena domo ni terjadi.
yang aku tahu domo ni sejenis kartun yang extremely comel dan mempunyai karakter yang ala-ala hyper. lalala
nama sebenar dia, Domo-kun. maybe orang jepun yang cipta.
sebab 'kun' kan selalu ada dekat belakang nama2 orang jepun.
macam ASOU-KUN dalam 1 litre of tears ni ni,

LOVE dia banyak banyak! ♥


maafkan keterujaan saya. okay kembali semula pada domo. heheh.
i want domo! now now now!
product domo ni comel2 and kreatif belaka
those are some of the products of domo print.


keychain

topi pun ada~


ini macam seronok! domo slipper. comel kann? haha



comel comel comel!



kalau dapat domo yang boleh peluk2 macam ni pun best jugak kan?~
(jangan tengok perempuan tu, tengok Domo je okay)




domo pun ada girlfriend jugak tau. nama dia Domi.
(Domi tu rekaan saya semata2. tapi pink sangat comel!)



please sesiapa belikan saya Domo~
nanti saya balas dengan xoxo *hugs&kisses*
nak? haha, kidding lah.


p/s: serious teringin nak ada domo satu. T_T







6 comments:

  1. even aku suka pink, tapi aku tak suka domo yang pink tu..
    nampak buruk.. HAhahaha :)
    domo ni mmg cute, bf adik aku post satu domo yang besar tu kat uma~~
    :( nak jugaak kn~

    ReplyDelete
  2. alaaaa~! aku nak jugak! DX
    sape boleh poskan utk aku pulak?! hahah
    emm yang pink x best sgt..
    sbb x ori dah kaler dia. huhu

    ReplyDelete
  3. lama dah domo ni... awk bru tau? :P
    hikhik.
    kte penah nak post pasal plushie jgak and nak letak gamba domo.

    try search dooodolls... comel gak >w<

    ReplyDelete
  4. beli barang-barang domo dimana kaka? :3

    ReplyDelete