Thursday, March 31, 2011

blogging bukan untuk femes je,

mungkin dah nasib belog picisan aku ni takde ramai follower. haha
tak payah nak emo sangat lah kan. cool sudah. haha.
ala sebenarnya aku blogging pun bukan sebab nak ramai orang follow,
blog ni kan tempat pencetus ilham. bukan pencetus populariti semata2.
kita patut cerita perkara2 berfaedah untuk cuci mata para pembaca kan..
okay kadang2 memang aku pun post entry mengarut dan tak berfaedah jugak
lumrah manusia. harap maaf lah kan. haha
alaa aku tau, tak ramai follower pun, stalker sure2 ramai tu. hahaha
sorry lah aku memang suka perasan dan annoying sikit,
kadang2 kan, bila kita perasan sendiri tu maknanya kita ada keyakinan yang tinggi!
dan itu sangat bagus ye. haha.

*tolong sesiapa kira berapa kali dah aku tulis 'haha'. sungguh annoying kan. haha
 (okay stop that HAHA please)


sebenarnya tak ada apa sangat pun nak cakap,
saje je melayan perasaan kejap. hee.
mungkin aku patut bersosial sikit dalam dunia belog ni,
kalau asyik harap tunggu orang datang baca belog aku, memang takkan berjaya la.
ceh dalam blogging pun ada istilah berjaya ke? haha (again)
hey kau bajet kau artis sangat ke hah orang nak cari belog picisan kau ni?
:P
*itu monolog ye. bukan dialog dan tak ditujukan pada sesiapa. hrp maklum.


okay nak keluar kejap. banyak kerja sejak jadi Datin ni. =,=
byee dearest readers and stalkers~ sayang korang hari hari okay. ♥ 

No comments:

Post a Comment