Monday, February 6, 2012

Random Awesome. Awesome is me.

So, hye~ Haha no interesting story to share for today pun. Saje je nak membebel dekat sini which also means will buang you all punya masa je. hewhewhew. I warning awal2 tau. Kalau you all rasa ada banyak masa nak dibazirkan, teruskanlah membaca. Eh sejak bila aku jadi gedik sebegini?

Hari ni public holiday sempena Maulidur Rasul, so bila dah 'holiday' tu paham2 jela kan. Memang tak la untuk tuan puteri yang 'rajin' macam aku ni untuk bangun awal. Hahah. Aunty2 di luar sana, tolong la batalkan niat aunty untuk jadikan saya menantu. Wahahah. Berani gila jatuhkan reputation sendiri. Tak tak, gurau-gurau je okay tak boleh gurau pegi surau. Err tapi kan, memang betul pun aku terbangun lewat hari ni. *facepalm*

Aku terbangun tadi pun sebab ibu call yang secara tak langsung telah mematikan mimpi indahku. Tau tak anak ibu yang hebat ni tengah mimpi buat kek tadi?! Hahaha. Serious, aku tengah syok2 mimpi buat cake, step by step lagitu tau, tetibe hancur berkecai apabila telefon berbunyi dengan volume nya yang paling highest (saje letak highest sebab aku ni mmg pekak sikit kadang2) dan lantas mematikan segala mimpi indahku~ Wuwuwu dah cakap dah dulu kau patut amik sastera anis. Mana tahu sekarang ni dah jadi penulis novel yang berjaya. Pastu novel kau orang buat jadi movie box office punya. Kalah la Ombak Rindu tu for sure.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Esok kelas dah start, jadi masa untuk dibuang dapatla dikurangkan. Ahh akhirnyaaa~~ Setelah 4 hari melopong kat rumah. Oh ye, sekarang ni aku sangatlah ketidak sabaran menunggu kedatangan Big Mac import from KL by Ein yang dijangka tiba malam ni. Cepat la ein lapaq dah ni. Hihi. Dekat Muadzam ni memang tak mungkin la nak nampak kelibat Mcd, KFC, apatahlagi Secret Recipe, Burger King dan yang sewaktu dengannya tuu. Jadi bila kawan anda balik KL, atau ke mana2 tempat yang ada benda2 ni semua, silalah ambil kesempatan untuk meng-order semua itu dari dia. That's what friends are for right? Kahkah.

Ok enough membebel. Aku dah cakap dah, buang masa je kau baca. Takde faedah pun entry kali ni. *buatmukakejam* Muahahaha


#random :



hmm. true.


No comments:

Post a Comment