Thursday, February 9, 2012

membebel

I am deadly madly BOREDDD.
Malam ni aku rasa macam takde tujuan hidup. Kosong.
Sebenarnya tak sunyi. Housemates ada. Roommate ada.
Tapi aku tak tahu mana pergi semangat hidup aku untuk bercakap dan berketawa(?)
Waaarghh I can't feel my self right now!
Macam fikiran tu melayang-layang entah dekat mana,
tapi badan aku stuck dekat sini. =__=
Oh tidaaaakk~ *buat gaya saloma*

Tetibe.

Tengok, cara aku posting pun dah lain macam.
tak macam selalu pun? eh ni betul ke Anis ni? Eh eh?
Ok sangat tak sabar nak balik esok. Malam esok aku dah ada dekat rumah tercinta,
bersama keluarga tercinta, katil tercinta, bantal tercinta, selimut tercinta,
semua jenis kecintaan yang ada dekat rumah tu akan buat aku lebih bahagia. (drama queen)
rasa macam balik rumah kali ni taknak balik Muadzam dah!!
kat sini bosann.
aku nak berehat goyang kaki kat rumah, tengok tv sampai juling,
main masak-masak, tengok adik2 aku membesar.. :')
duhh dah macam gaya ibu-ibu pulak *buek muntah*
but serious! I want to be with my family until... until... until...
until I get bored? hahaha. yang pasti cuti 3 hari setengah tu tak cukup la!!!!

ok dah diam.

No comments:

Post a Comment