Sunday, June 5, 2011

counting days..

That feeling comes again. That, painful feeling. The feeling of, letting go. Only 7 days left for me to enjoy my foundation life in Muadzam. And after that, 3 months i'll be away. Or maybe, more than that. Maybe, for ever. Who knows? Fate, Death and Destiny, all are Allah works. And we could never change that.

Kita tak tahu, mungkin ada wajah2 yang selalu kita nampak sekarang dekat sini, mungkin takkan kita jumpa lagi masa degree nanti. (kalau panjang umur kita untuk naik degree). Argh sedih! Rasa macam baru je lagi, ayah kejut bangun pukul 3pagi, nak bertolak ke muadzam, 26 Jun 2010. Rasa macam baru je lagi, daftar nama, amik kunci rumah.. Orientasi.. Rasa macam baru je lagi tinggalkan sem 1.. Semua tu masih segar lagi! Tapi dalam masa 7 hari, semua ni akan berakhir. Lepas 7 hari ni, semua ni akan berubah. Tak de lagi Bestari.. Takde lagi PPA.. Walaupun degree nanti boleh jumpa semula, tapi dah tak sama. Ada yang duduk Ilmiah, ada yang duduk Harmoni, dan mungkin ada yang stay Bestari (utk laki). Takde dah lepak2 kat foodcourt tengok muka yang sama lagi.... T_T

Hampir setahun aku berada dekat sini, BERIBU cerita dah aku lalui. Sepahit mana pun cerita tu, tetap buat aku tersenyum setiap kali teringat balik. Sumpah foundation year merupakan tahun paling best (buat masa ni). 1st time aku jauh dari keluarga. Banyak benda aku belajar kat sini. Cara nak deal dengan orang luar, dengan kawan2.. Belajar membezakan mana kawan mana lawan. Ahh semua lah! 



kenapa kita tak boleh berhentikan masa?? :'(



Kepada kawan-kawan, kenalan2 aku dekat Uniten semua, selamat berjuang untuk final exam esok. Yang kali ni, betul2 FINAL. Takde sem 4 untuk mengubah nasib lagi. Semuanya akan ditentukan esok.. Sama-sama kita doakan yang terbaik untuk kita semua. Semoga diberi kesempatan untuk berjumpa lagi masa degree nanti. InsyaAllah. Semoga kita semua dapat result yang baik dan membanggakan. Semoga persahabatan yang dibina selama ni, takkan berhenti sampai di sini je. Semoga masa-masa akan datang akan lebih baik dari hari ni. Maafkan segala salah silap aku, terkasar bahasa, tersilap gaya.. Harap dimaafkan. Ikhlaskan dan halalkan semuanya ye. 


Good Luck kawan-kawan! Semoga berjaya dunia akhirat. :)





























BYE!






*sorry gambar kawan2 laki tak banyak.. tapi dalam hati ada. :)





No comments:

Post a Comment