Monday, December 12, 2011

Foundation Graduation Night #Teaser




Salam Gengs. Lama betul tak update ni. Bukannya apa, sekarang ni macam malas nak update. Hahah. :Kadang-kadang tu dah bukak dah pun blog, lepastu tak tau nak cakap apa. So, blog pun terabai macam tu je. 

Oh ye, malam semalam aku ada event iaitu Graduation Night untuk ex-foundation student sesi 2010/2011 dekat Uniten. Kehkeh. Tengok la tu tema dia, GLAMOUROUS NITE tuuu. Memang la semua orang malam tu glamour2 cik kiah semuanya. Masing-masing taknak kalah glemer. Hahah. Tapi aku takdela glemer mana. Biasa-biasa je.. Tak menang pun 'Queen of the Night' semalam. Aku jadi Queen dalam hati suami aku je nanti lagi bagus. Eh apa kaitan dengan isu suami? Abaikan.

Ok tu baru teaser je aku bagi. Gambar2 lain nanti la dulu.. Haha. Kasi surprise sikit maa.. Lol konon je. Ok dah tu je nak bebel. Nak siapkan assignment yang tertangguh berbukit-bukit. Dahla pagi tadi tak gi kelas. Hikhik.


Adiosa~!

No comments:

Post a Comment