Tuesday, January 25, 2011

yeeha!

kembali mengganas! haha
kesian belog ni kann. lama gila tak usik. kesunyian, kesepian, sendirian..
sadis sungguh tuan pemiliknya. haha. :P
lately busy gila la. kalau banyak free time sure sure setiap setengah jam ada entry baru
betul tak tipu!! (over doh) hmm, so ape nak cerita? makcik pakcik yang sebok STALK belog ni, cepat tolong aku fikirkan idea. cepat! 0_____0"



takpela, tak boleh harap betul la tuan hamba semua ni.
tau STALK belog orang je kan. huhu
tapi beta sangat berterima kasih la ye kepada MR/MRS STALKER, sebab tanpa kalian, sape la lagi yang sudi membuang masa baca belog ni kan
sangat2 trimass! mohon maaf juga kalau ada tersalah kata atau bahasa dalam belog ni.
selamat hari raya! (pun bolehh)
bila takde topik, semua jenis keturunan merepek keluar.



oh ye, nak share sesuatu,





macam terpegun sekejap tengok ayat ni.
sangat menginspirasikan! (tatabahasa saya memang teruk, maaf.)
walaupun ayat ni dalam bahasa indonesia, bukan susah sangat nak faham pun kan
ala Malaysia dengan Indonesia kan serumpun! *patriotik wohh


lalalalalalalalalalallalalalalllllaaaaalllllllllllaaaaaaaaaaaaaaallalala...


baiklah, sebelum aku lebih merepek, baik aku pegi makan kerepek dulu.
bwahahahahahahahaha
okay syok sendiri memang membuatkan kita kelihatan bodoh. >,<"
sambung ayat,
baiklah sebelum aku lebih merepek, baik aku undur diri dulu
ilham tengah tak cukup ni untuk buat entry gempak.
tunggu di lain waktu je lah. orait?
adiosa~!

No comments:

Post a Comment