Saturday, January 29, 2011

sedih pun ada.

being alone isn't that bad..
(tapi dalam hati Tuhan jela yang tau) DX
huu sedihh.. roommate aku, akak hotstuff elfira zahari balik kampung halaman
i'm all alone!


A.L.O.N.E




pathetic wehh. bosan la tido sorang-sorang
nak bergosip dengan sape. wuu.. housemates yang lagi 2 orang tu pulak dah tido
kesian saya. T_T
tadi boleh pulak layan cerita chucky. memang cari nahas. hek
ee cerita chucky yuckkyy! hahaha. geli nak mampuss
tak scary sangat tapi creeeppyyyy
dahla annoying gile muka si chucky. ewww.
oh no, aku mengata dia, tengok2 pagi esok keluar newspaper, pelajar Uniten ditemui mati dalam almari
hahaha. wuish! naudzubillahiminzalik.. nehi2! don't want~
saya belum kahwen. biarla saya kahwen dulu. :P


ingat nak google gamba pakcik CHUCKY dan tampal di sini tapi takut la pulak
:/


so, how am i going to sleep ni.. takde sape nak dodoikan ke.. hoho
takpelah, layan lagu faizal tahir SELAMAT MALAM je la..
kan faizal kan?




"aiyai kaptenn!~"


okay terima kasih encik faizal. -,-"
haha. okaylah, dah dengar lagu faizal ni, harap harap tertido sambil terbayang2 muka faizal tahir lah
jangan muka chucky yang keluar sudah. ergh! no noo!
*tutup telinga macam orang gile sambil lari masuk bilik*
*eh eh, pusing balik, lupa nak log out computer*



muahahahaha. orait, saya tido duluu
goodnyte world~!



*laju2 publish post dan off laptop*



No comments:

Post a Comment