Saturday, January 29, 2011

cintaku. :P



wahai (bakal)suamiku~ bila awak nak melamar saya ni?
saya dah tak sabar sangat ni. haha. macam mana agaknya rupa awak eh?
awak hensem tak? agak2 apa kerja awak eh? arkitek? businessman? doktor?
kereta apa awak bawak? muat tak untuk kita satu family 5 orang?


kenapa 5 orang? ala nanti bila kita dah kawen, takkan berdua lagi dah..
awak+saya = 3 anak kite. 5 orang lah tu kan.. hehe
senang2 awak beli la mpv. tak dapat estima, toyota wish pun jadilah. asalkan anak2 kita tak bersempit-sempit dalam kereta. kesian diorang nanti.
saya bukan nak jadi materialistik, tapi ini kan keperluan dan tanggungjawab awak.
tapi saya akan terima awak seadanya tau.
awak tak mampu beli mpv takpe, asalkan awak mampu tanggung saya dgn baby2 comel kita, pun dah cukup.
asalkan awak tak mintak duit gaji saya untuk awak berjoli, itu dah cukup buat saya bersyukur.
asalkan saya boleh tidur atas katil selesa dengan rumah yang bebas untuk saya bergerak,
itu dah sangat memadai awak..
asalkan awak LOVE saya very very much, itu paaaalinngg PENTING. heheee


awak, bila awak nak datang penuhkan ruang kosong dalam hati saya ni?
macam mana cara awak nak melamar saya eh? awak buat surprise ke,
ajak saya pegi candle light dinner ke,propose masa tengah main roller coaster ke,
saya dah mula berangan ni awak. hahaha



>,<



eh eh, awak pulak muncul. hehe.
awak jauh sangat la pulak beza umo dengan saya. hmm
kalau awak masih tegak hensem dan kuat macam sekarang ni 5 tahun lagi,
konfem saya yang pegi meminang awak tau encik Fahrin. gahahaha


i wish i could marry someday.
hehe. but what i wish the most is to be a degree holder, master holder and phd!
yeah. :)
keep on believing. keep faith. and you can do it!
:D 
adios!


p/s : saya single dan masih mencari. :P

No comments:

Post a Comment