Thursday, September 27, 2012

So close, yet so far.

Bismillahirahmanirrahim....

Fullamak, tak tahu nak mula macam mana ni. Lama betul tak update ya. Entah ada lagi ke tak orang yang sudi baca blog ni (sila baca dengan nada sedih). Hish aku memang problematic sikit when it comes to commitment. Well, any types of commitments. If you know what I mean...... Ok whatever.

Everything goes well so far. SO FAR lah. Tengah syok cuti sem ni. Haha syok la sangat kan. Memang masa aku banyak spent dekat rumah je, BAKING. Hewhew. Ada yang menjadi, ada yang setakat elok untuk makan je. Hahah.

Dan antara yang menjadi nya......


Blueberry Cheesecake


Lasagna.


Spaghetti



Potato Wedges with homemade cheesy sauce.



Pavlova.


So inilah dia antara yang sempat buat. Hehe. Pavlova tu baru buat tadi! Kagum dengan diri sendiri. Tak sangka berjaya buat. Kehkeh. Untuk resepi Pavlova dan Cheesy Sauce tu, aku update dekat next entry kay! Doakan aku rajin lah ye. :p





Oh ye, minggu lepas sempat jalan-jalan dekat sini bersama tut tutttt. Heheh. Nampak tak kuda belakang tu? Cantik okay tempat ni! Cuba teka dekat mana? Korang mesti tak caya kalau aku cakap. Ini adalah dekat Uniten Bangi. Ya, Uniten Bangi. Sangat envy okay kenapa Uniten Muadzam tak ada macam niiii. Ada kandang kuda, swimming pool, padang golf, and their own hotel. Hish jealous jealous. Ceh padahal aku still student Uniten jugak. Ok fine, tumpang bangga lah jugak. :p


# SoRandom
Esok result keluar. Takut giler okay. Tak pernah la cuak macam ni sekali. Well I can smell something, frustrating. Hmmmmm. Takut takut takut takut takutttttttttttt

Ok bye!


No comments:

Post a Comment