Tuesday, February 22, 2011

kahwin?

It's a beautiful night,
We're looking for something dumb to do
Hey baby
I think I wanna marry you

Is it the look in your eyes
Or is it this dancing juice
Who cares baby
I think I wanna marry you!

it's Bruno Mars's song again! ahahaha
i'm getting crazier to him everyday. :D
so, who do you think i wanna marry?
wait......*searching.. searching..*
 
anddd,
the nominees are... 


#1st

seperti yang satu dunia sedia maklum.
Fahrin Ahmad! eheh. -,-"
sorry for the extremely sexy picture. ahaha


#2nd

ni kalau dapat, aku simpan dia kat rumah diam2.
tak kasi dia keluar rumah. XD

#3rd

wan hafizol wan omar (ceh nama penuh gituu)
tetibe rasa dia ni pun sesuai sbagai suami. hahaha
maaf nabilah kalau saya mengganggu. saya tak dpt halang perasaan ni.
HAHA

#4th
ohh shahir yang comel~
(mak aku konfem paling berkenan dgn dia) uhuhu~


 #5th

asou haruto @ nishikido ryo.
err yes, he is Japanese. peningkatan usia saya menyumbang kepada pertukaran taste.
tetibe minat org jepun. tapi dia sorang je!



so sekarang, korang nampak tak persamaan calon2 top 3?
yang top 3 je ehh..
nampak tak? tak nampak biar aku bagi tau, persamaannya,
their HOT bodyy!! haha. aku rasa memang sah aku suka lelaki badan sasa
ei muka diorang pun lebih kurang je kan. kan? cakap je ye. :P
agak2nye ada tak orang macam ni kat dunia nyata ni UNTUK AKU?
ohhoooii bahagia hidup. macam ending cerita fairytale,

"and they live happily ever after"

ahhaa. that's only in the fairytale. nama pun FAIRYTALE kan..


"calon semua dah ada, tunggu apa lagi, bila nak kahwin??"
soal mak joyah.
eh, mana boleh. tunggu dah pegang ijazah dulu, baru kawin.. hoho
aku harap, aku dijodohkan dengan orang yang baik pekertinya,
tinggi pelajarannya, elok pekerjaannya, penyayang hatinya, mulia akhlaknya,
dan, hensem orangnya! haha
semoga aku dapat anak yang comel kelak. (tetibe)
aminnnnn
:D

( tapi lama lagi la baru boleh kahwin. belajar dulu sampai habis okay! )



p/s: iloveyou.
eh bukan2. silap pulak,

p/s : topik tak boleh berambus(blah) betul..
        bila angan-angan TERLAMPAU menguasai diri



jom lempang ramai ramai!



1 comment: